بازديد مشاور ارشد رئيس جمهور از شركت داروسازي مديفارم
نوشته شده توسط : shbi

بازديد مشاور ارشد رئيس جمهور از شركت داروسازي مديفارم

 

ارزش صادرات شركت داروسازي مديفارم كيش در 9 ماهه امسال  21 ميليون و 750 هزار دلار اعلام شد

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، اكبر تركان مشاور ارشد رئيس جمهور و دبير شوراي هماهنگي مناطق آزاد تجاري – صنعتي و ويژه اقتصادي به همراه علي اصغر مونسان مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش صبح چهارشنبه 23 بهمن از بخش هاي مختلف شركت داروسازي مديفارم بازديد كردند.

شرکت داروسازی کیش مدیفارم صادر كننده نمونه استان هرمزگان در سال گذشته با تولید بیش از 100 نوع محصول دارویی كه مورد نياز كشور است ازخروج بيش از29 ميليون دلار ارز از كشور جلوگیری می کند.

شركت داروسازي مديفارم در سال 1381 با كمك و ياري جمعي از متخصصين صنعت دارويي كشور در كيش تاسيس شد و توليدات فاز نخست اين كارخانه در سال  1382 در اشكال محلول و لوسيون و در سال 1385 با توليدات نيمه جامد و در سال 1387 با توليد انواع اشكال دارويي مانند قرص، كپسول و پلت به بازار عرضه شد.

رابوفن،مگا كورت، سيمبالتين وآكنوميس از جمله داروهايي هستند كه شركت مديفارم براي نخستين بار در كشور آن را توليد كرده است.

گفتني است در حال حاضر بيش از 150 واحد صنعتي، 80 واحد كارگاهي (توليد مصالح ساختماني) و 136 سوله انبار در بخش شهرك هاي صنعتي منطقه آزاد در حال حاضر فعاليت هستند.





:: برچسب‌ها: بازديد مشاور ارشد رئيس جمهور از شركت داروسازي مديفارم ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: